ثبت شرکت و برند

مقدمه ای بر ثبت شرکت:

مقدمه ای بر ثبت شرکت در هدف:ثبت هدف با تلاش بسیار سعی در ارئه بهترین خدمات در زمینه ثبت شرکت را دارد و تمام خدمات مربوط به ثبت شرکت را در اسرع وقت ارئه می نماید باشد تا شما عزیزان و مشتریان گرامی از خدمات موسسه حقوقی ثبت هدف نهایت رضایت را داشته باشید.

حال به توضیحاتی درباره ثبت شرکت و انواع شرکت ها میپردازیم تا شما را به بهترین شکل جهت ثبت شرکت خود راهنمایی کنیم:

شرکت های تجاری جهت ثبت شرکت بر هفت بخش تقسیم می شود:

شرکتهای سهامی شرکت با مسئولیت محدود
شرکت تضامنی
شرکت مختلط غیر سهامی
شرکت مختلط سهامی
شرکت تعاونی

شراکت بین دو یا چند نفر زمانی مورد تایید قرار میگیرد که به صورت حقوقی در اداره ثبت شرکتها ثبت گردد و شرکت برای ثبت شدن نیازمند حداقل دونفر نفر شریک می باشد و ۱۰۰۰٫۰۰۰ ریال سرمایه نیاز دارد.

لازم است بدانید :

هنگام اقدام جهت ثبت شرکت خود، به مسائلی چون میزان سهام خود ، نوع سمت ها ، حق امضا و … بی توجهی نکنید.

جهت ثبت شرکت خود تنها شرایط حال حاظر را در نظر نگیرید چرا که قطعا در آینده ای دور یا نزدیک ، شرکت شما اعتبار بیش تری پیدا میکند و سود بیشتر به سمت آن می آید.

به دراز مدت و اهداف بلند مدت خود فکر نمایید و تصمیم بگیرید تا دچار مشکلی نشوید .زمان ثبت شرکت شما ، حتی یک سهم که سهمی شاید کوچک به نظر آید اما به حساب می آید و در آینده تاثیر در میزان سود شرکا و یا تصمیم گیری های شرکت خواهد داشت ، لذا کلیه موارد فوق باید میان شرکا پیش از ثبت شرکت ، حل و فصل شود تا در آینده دچار مشکل نشوند. پس زمانی که قصد ثبت و راه اندازی شرکت خود را دارید ، حتما از مشاورین متخصص این زمبنه مشورت بگیرید (مشاوره رایگان هدف در خدمت شماست) تا درگیر مسائل ذکر شده نشوید ،.موارد مالیاتی یا دعاوی حقوقی اتی و …. را حتما درنظر بگیرید.